پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215366
اسرائيل را بر‌ميچينيم/ لينک عضويت کمپين مردمي #اسرائيل_را_برمي چينيم
تاریخ انتشار : 1395/04/10 10:11:57
نمایش : 1177
کمپين مردمي # اسرائيل_را_برمي چينيم ، (جايي براي سردادن فرياد خشم عليه اتحاد عربي- عبري) آغاز به کار کرد

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از سرويس چندرسانه‌اي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ اينروزها تير سه شعبه آمريکا، انگليس و اسرائيل از کمان عربستان، رژيم سفاک بحرين، ترکيه اردوغان و با پياده نظام تکفير و ترور و انتحار بر گلوي کودکان بي پناهي مي نشيند که نسخه نسل کشي آنها در اتاق فکرهاي نظامات ليبرال سرمايه داري دنيا سالها قبل پيچيد شده است.

سلول هاي جدا شده از #اسرائيل به عنوان متعفن ترين غده سرطاني عالم در پوستين دشداشه هاي سفيد #آل_سعود و #آل_خليفه و زير پرچم هاي سياه و شيطاني دواعش به پيکره ملل مظلوم اسلام گسيل داده شد به اين اميد که در افکار خواب آلود بشر و رسانه ها، ديگر "اسرائيل" #دشمن شماره يک #امنيت_منطقه و جهان تلقي نشود.

سناريويي که از سوي ولي امر مسلمين جهان در اوج #جنايات_تکفيري ها با جمله "فلسطين همچنان مسئله اول جهان اسلام است" به حکام و ملت هاي مسلمان هشدار داده شده است.

البته هر ساله که سنت #روز_قدس مانند يک نهر آبادگر، همچون زمزم و تسنيم و سلسبيل در #جمعه_پاياني_ماه_خدا جاري مي شود، دور انديشي پيامبر گونه امام مستضعفان و پابرهنگان عالم در برابر خباثت ديرينه يهود آشکار تر مي شود.

اين روزها تير سه شعبه آمريکا، انگليس و اسرائيل از کمان #عربستان، #رژيم_سفاک_بحرين، #ترکيه اردوغان و با پياده نظام تکفير و ترور و انتحار بر گلوي کودکان بي پناهي مي نشيند که نسخه نسل کشي آنها در اتاق فکرهاي نظامات ليبرال سرمايه داري دنيا سالها قبل پيچيد شده است.

نسخه اي که تمام داشته هاي جريان سلطه از جنگ افزار هاي نظامي مدرن گرفته تا نرم افزار هاي مجازي فضاي سايبر در اختيار اجراي آن قرار دارد و خرج آن نيز نه از جيب دول غربي که از دلارهاي نفتي خاورميانه تامين مي شود.

از سوي ديگر پازل شوم #شبکه_صهيونيستي حاکم بر جهان سلطه، وارونه نمايي مضحک حقايق منطقه به کمک ايادي خود فروخته و سست عنصري است که پيش تر در آستين خود پرورش داده اند تا با بهره کشي رايگان از آنها گروه هاي اسلامي مقاومت در منطقه ازجمله #حزب_الله لبنان را با گستاخي تمام تروريست ناميده و کمک هاي مردم و حکومت هاي آزاده عالم به مجاهدين مخلص خدا را "پولشويي" قلمداد کنند.
باشد که مفري باشد براي تروريستهاي تکفيري و البته بهانه اي براي تحريم و فشار بر انقلاب اسلامي.


با اين حال تمام آتش افروزي ها براي نجات اسرائيل، چنگ انداختن به ريسمان پوسيده ايست که همه وصله و پينه هاي دلاري و نفتي به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران #اسرائيل را آن سو تر از #25_سال_آينده روي پا نگاه نخواهد داشت.

:zap:با همين نگاه و پيش از سي و هشتمين راهپيمايي جهاني #روز_قدس در زير و بم شبکه هاي اجتماعي مجازي هشتگ ها و کليد واژه هاي پر از خشم و نفرت به استقبال محو نماد شيطان از روي زمين رفته اند و کمپين فراگير امت حزب الله به صورت خود جوش براي ريشه کني اين شجره خبيثه شکل گرفته است. پس همه با هم در کمپين # اسرائيل_را_برمي چينيم براي تحقق وعده الهي هم صدا خواهيم شد.
 

شما مي توانيد براي پيوستن به اين کمپين از طريق لينک زير، خشم و نفرت خود را نسبت به اتحاد عربي - عبري نشان دهيد.

لينک عضويت در کمپين تلگرام: https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ

لينک عضويت در کمپين سلام: http://salamup.com/channels/removeisrael

 
 
 
 
براي دريافت در سايز اصلي روي تصاوير کليک کنيد
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html